CRISIS &
ISSUES MANAGEMENT

Een crisis kan u plots en zeer snel overvallen. Interel staat u bij op verschillende crisismanagementniveaus. Van het ontwikkelen van de communicatiestrategie die u tijdens een crisis gaat volgen tot het actief managen van de communicatie midden in een crisis. Wij adviseren en begeleiden uw organisatie, uw management en uw communicatieafdeling  in de meest uitdagende situaties.      

Heeft uw organisatie een communicatieplan opgesteld dat rekening houdt met alle mogelijke crisissen?

Crisiscommunicatie is een combinatie van een reeks instrumenten en technieken die de negatieve effecten van een crisis op de reputatie van uw bedrijf beperken. Voorbereiding is hierbij een must. Samen simuleren wij een aantal crisissituaties om zo beter te kunnen anticiperen op problemen. Dit om uw teams voor te bereiden en te trainen, en om uw reputatie tijdens een crisis zo goed mogelijk te beschermen. Reken op de jarenlange expertise van Interel. Een crisisplan  is ook essentieel om te kunnen anticiperen op problemen en om ervoor te zorgen dat de reputatie van uw bedrijf toekomstbestendig is. Interel voorziet uw team van de nodige houvast om  in gespannen situaties de meest effectieve communicatiereflexen te hebben.  

Wordt u geconfronteerd met een onverwachte situatie? Onze teams zijn 24/7 beschikbaar om u te helpen.   

 

Contacteer ons om meer te weten te komen over hoe wij uw organisatie kunnen helpen in het (pre)managen van een crisis:  

  • Ontwikkeling van een communicatiecrisis draaiboek 

  • Risico- en kwetsbaarheidsanalyse  

  • Crisiscommunicatiemanagement en -training  

  • Organisatie van simulatie-oefeningen ter voorbereiding van elk crisisscenario  

  • Interne communicatie  

  • Mediatraining  

  • Media monitoring & analyse 

  • Community management 

JOUW CRISIS MANAGERS

Brecht Van Herzeele

Jean-Yves Daxhelet

Charline Lahaye

ONTDEK ONZE ANDERE SERVICES

Hebt u een crisis manual?